Банк данных учителей квалификационной категории "учитель-методист"

Зеневич Алеся Николаевна

Должность директор
Место работы
Гимназия № 28 г. Минска
Регион г. Минск
Предмет,
направление
белорусский язык и литература


E-mail alesja_z@mail.ru
Персональный сайт, блог        
Дата сдачи квалификационного экзамена 12.05.2017
Тема педагогического опыта, представленного на квалификационный экзамен Фарміраванне камунікатыўнай кампетэнцыі вучняў 5-9 класаў на ўроках беларускай літаратуры праз выкарыстанне інтэрактыўных метадаў і прыёмаў навучання
Темы выступлений в системе дополнительного образования взрослых
Фарміраванне камунікатыўнай кампетэнцыі на ўроках беларускай літаратуры праз выкарыстанне інтэрактыўных метадаў і прыёмаў

Фарміраванне прадметных кампетэнцый на ўроках беларускай мовы і беларускай літаратуры: метады і прыёмы работы

Сучасныя падыходы да работы з тэкстам на ўроках беларускай мовы і беларускай літаратуры

Прыёмы візуалізацыі тэкставай інфармацыі

Павышаны ўзровень выкладання беларускай мовы і літаратуры: формы, метады і прыёмы

Публикации
Зяневіч, А. М. Ад культуры чытання – да культуры асобы // Настаўніцкая газета. – 2020. – 21 мая. – С. 8.
Відэаўрокі па вучэбным прадмеце “Беларуская літаратура”, 6 клас // гарадскі рэсурс “Вучань. вy”, 2020.
Аброськіна, Т. Ю., Зяневіч, А. М. Сучасныя падыходы да правядзення ўрокаў пазакласнага чытання на І ступені агульнай сярэдняй адукацыі // Пачатковае навучанне: сям’я, дзіцячы сад, школа. – 2018. – № 6 – С. 32-39.
Участие в подготовке, рецензировании учебно-методических материалов
Участие в рецензировании учебно-методических материалов (2020):
Вучэбна-метадычны дапаможнік для настаўнікаў “Кніга запрашае ў падарожжа” (2-4 класы);
Хрэстаматыя для пазакласнага чытання па вучэбным прадмеце "Беларуская літаратура (літаратурнае чытанне)”, 2 клас для ўстаноў агульнай сярэдняй адукацыі з рускай мовай навучання.
Примечание

Выбор категории темы позволяет перейти к списку учителей-методистов, имеющих опыт выступлений в системе дополнительного образования взрослых по данной тематике.