Банк данных учителей квалификационной категории "учитель-методист"

Соркина Инна Валерьевна

кандидат исторических наук

Должность учитель
Место работы
Гимназия № 6 г. Гродно
Регион Гродненская область
Предмет,
направление
история
обществоведение

E-mail ina.sorkina@gmail.com
Персональный сайт, блог        
Дата сдачи квалификационного экзамена 25.02.2021
Тема педагогического опыта, представленного на квалификационный экзамен Метадычныя прыёмы «ажыўлення гісторыі» як сродак развіцця даследчай кампетэнтнасці навучэнцаў
Темы выступлений в системе дополнительного образования взрослых
Метад “ажыўлення гісторыі” як сродак фарміравання даследчых кампетэнцый навучэнцаў
Роля метадычных прыёмаў “ажыўлення гісторыі” у фарміраванні і развіцці даследчых кампетэнцый педагогаў і навучэнцаў
Метадычныя прыёмы «ажыўлення гісторыі» на інтэграваных уроках у пачатковай школе

Вымяраючы гета: “жывая гісторыя” Халакоста на ўроках і ў пазакласнай дзейнасці

Публикации
Соркіна, І. В. Развіццё даследчых кампетэнцый навучэнцаў сродкамі музея “Жывая гісторыя горада” / І. В.Соркіна // Адукацыя і выхаванне. – 2020. - № 5 (341). – С. 24–28.

Соркіна, І. “Жывая гісторыя” : лёс сядзібы як лёс краіны (на прыкладзе сядзіб Пагародна і Станіславова) / І. Соркіна // Беларускі гістарычны часопіс. – 2020. - № 4 (249). – С. 35–39.

Соркіна, І. В. Мікрагісторыя ў школе: лёсы сядзіб Беларусі / І. В.Соркіна // Настаўніцкая газета. – 14 ліпеня 2020. - № 78. – С. 11.

Соркіна, І. Паўстанне 1863–1864 гг. (Гісторыя Беларусі, 8 клас) / І. Соркіна // Беларускі гістарычны часопіс. – 2020. - № 2 (247). – С. 38–49.
Участие в подготовке, рецензировании учебно-методических материалов
Удзел у якасці эксперта ў вопытнай праверцы навучальнага дапаможніка па гісторыі Беларусі для вучняў 9 класа (НІА, 2020/2021 вучэбны год)
Примечание

Выбор категории темы позволяет перейти к списку учителей-методистов, имеющих опыт выступлений в системе дополнительного образования взрослых по данной тематике.