Е-mail-канферэнцыя «Сучасныя падыходы да выкладання беларускай мовы і літаратуры» (матэрыялы, ч.1)
Баннер

Е-mail-канферэнцыя «Сучасныя падыходы да выкладання беларускай мовы і літаратуры» (матэрыялы, ч.1)

Шаноўныя ўдзельнікі канферэнцыі!

Дзякуем вам за цікавасць да е-mail-канферэнцыі для настаўнікаў беларускай мовы і літаратуры “Сучасныя падыходы да выкладання беларускай мовы і літаратуры”! Надышоў час падвесці яе вынікі.

На е-mail-канферэнцыю “Сучасныя падыходы да выкладання беларускай мовы і літаратуры” паступіла 317 заявак. Дасланыя матэрыялы закраналі шырокае кола пытанняў: 1) выкладанне беларускай мовы і літаратуры на ІІ ступені агульнай сярэднай адукацыі і дапрофільная падрыхтоўка; 2) выкладанне беларускай мовы і літаратуры на ІІІ ступені агульнай сярэднай адукацыі на базавым і павышаным узроўнях; 3) эфектыўны вопыт педагагічнай дзейнасці настаўнікаў беларускай мовы і літаратуры; 4) вывучэнне складаных тэм курса беларускай мовы; 5) актуальнае прачытанне твораў, прадугледжаных праграмай па беларускай літаратуры. Найбольшую цікавасць у настаўнікаў выклікала прадстаўленне эфектыўнага вопыту педагагічнай дзейнасці. Больш за 250 работ было апублікавана на сайце Дзяржаўнай установы адукацыі “Акадэмія паслядыпломнай адукацыі”.

Е-mail-канферэнцыя “Сучасныя падыходы да выкладання беларускай мовы і літаратуры” (12- 30.09.2016) стала для настаўнікаў беларускай мовы і літаратуры сапраўднай пляцоўкай для абмену эфектыўным і актуальным вопытам.

Усе пытанні, звязаныя з е-mail-канферэнцыяй, можна задаць па тэлефоне (8 017) 296 69 94 (метадыст Акушэвіч Андрэй Аляксандравіч) або даслаць на адрас  Этот e-mail адрес защищен от спам-ботов, для его просмотра у Вас должен быть включен Javascript

Акушэвіч А.А.,
метадыст упраўлення вучэбна-метадычнай работы
ДУА «Акадэмія паслядыпломнай адукацыі»

Матэрыялы прадстаўленыя ў аўтарскай рэдакцыі

Арганізацыя шматбаковай камунікацыі на ўроках беларускай мовы і літаратуры як сродак павышэння эфектыўнасці навучання (Пальчэўская Таццяна Юр’еўна, ДУА «Расонская сярэдняя школа імя П.М.Машэрава»)

Выкарыстанне тэхналогіі развіцця крытычнага мыслення на ўроках беларускай мовы і літаратуры (Барэйка Вольга Вячаславаўна, ДУА «Сярэдняя школа № 2 г. Маладзечна»)

Узаемасувязь экскурсійнай дзейнасці і ўрокаў беларускай мовы і літаратуры ў працэсе выхавання патрыятызму і грамадзянскасці ў вучняў (Валынчыц Іна Анатольеўна, ДУА «Вучэбна – педагагічны комплекс яслі сад-сярэдняя школа № 24 г. Барысава»)

Укараненне электронных сродкаў навучання ў адукацыйны працэс (Дзмітрыенка Алена Уладзіміраўна, ДУА «Сярэдняя школа № 2 г. Калінкавічы»)

Фарміраванне лінгвакультуралагічнай кампетэнцыі вучняў сродкамі вучэбнага прадмета «Беларуская мова» (Жгарова Валянціна Мікалаеўна, ДУА «Камунараўская сярэдняя школа Буда-Кашалёўскага раёна»)

Практычнае выкарыстанне Web 2.0 сэрвісаў інтэрнэту на ўроках беларускай літаратуры (Казачэнка Ірына Рыгораўна, Лельчыцкая раённая гімназія)

Фарміраванне літаратурнай кампетэнцыі як сродку паспяховай сацыялізацыі вучняў (Корзун Алена Уладзіміраўна, ДУА «Сярэдняя школа № 16 г.Пінска»)

Сацыяльныя і маральна-філасофскія праблемы ў сучаснай прозе (на прыкладзе аповесці А. Федарэнкі «Дзікі луг») (Макарэвіч Іна Леанідаўна, ДУА «Сярэдняя школа № 223 г. Мінска»)

Метады кантэкстнага навучання ў адукацыйным працэсе па беларускай літаратуры як сродак развіцця творчых здольнасцей вучняў на ІІ ступені агульнай сярэдняй адукацыі (Сякацкая Алена Станіславаўна, ДУА «Лошніцкая гімназія Барысаўскага раёна»)

Вывучэнне апавядання Міхася Зарэцкага «Кветка пажоўклая» (тэставае заданне, Х клас, павышаны ўзровень) (Навумчык Мікалай Іванавіч, ДУА «Маларыцкая раённая гімназія»)

Стварэнне развіццёвай адукацыйнай прасторы праз выкарыстанне прыёмаў тэхналогіі крытычнага мыслення (Матошка Галіна Іванаўна, ДУА «Філатаўскі навучальна-педагагічны комплекс дзіцячы сад– сярэдняя школа» Круглянскага раёна Магілёўскай вобласці)

Фарміраванне камунікатыўнай кампетэнцыі вучняў 6-8-х класаў па вучэбным прадмеце «Беларуская мова» (Лявоненка Святлана Уладзіміраўна, ДУА «Сярэдняя школа №172 г.Мінска»)

Актуальнае прачытанне твораў, прадугледжаных праграмай па беларускай літаратуры (Чарнавокая Тамара Андрэеўна, ДУА «Сярэдняя школа №11 г. Мазыра»)

Выкарыстанне прыёмаў інтэрпрэтацыі мастацкага твора на ўроках беларускай літаратуры ў 5-8 класах як сродку актывізацыі пазнавальнай дзейнасці вучняў (Замоціна Святлана Іосіфаўна, ДУА «Сярэдняя школа №69 г.Мінска»)

Роля гульні на ўроках беларускай мовы для развіцця пазнавальнай цікавасці ў вучняў 5-6 класаў (Арцюхова Алена Міхайлаўна, ДУА «Сярэдняя школа № 28 г.Віцебска»)

Выпрацоўка ўменняў і навыкаў арфаграфічнай і пунктуацыйнай пісьменнасці вучняў на аснове падачы матэрыялу блокамі (Рамашка Алена Мікалаеўна, ДУА «Морацкі вучэбна-педагагічны комплекс дзіцячы сад – сярэдняя школа Клецкага раёна» Мінскай вобласці)

Выкарыстанне тэстаў на ўроках беларускай мовы ў V,VI класах (Бярозка Ларыса Фядосаўна, ДУА «Сярэдняя школа №1 г. Кіраўска»)

Майстар-клас «Актыўная ацэнка – стратэгія навучання» (Лясніцкая Таццяна Аляксандраўна, ДУА «Нясвіжская гімназія»)

Эфектыўныя прыёмы фарміравання арфаграфічнай пісьменнасці вучняў (Юрашчык Святлана Аляксандраўна, ДУА «Ліпскі навучальна-педагагічны комплекс дзіцячы сад – сярэдняя школа» Насвіжскага раёна)

Прыёмы, якія садзейнічаюць развіццю арфаграфічнай пісьменнасці вучняў (Бука Марына Валянцінаўна, ДУА «Астроўскі навучальна-педагагічны комплекс дзіцячы сад-сярэдняя школа Нясвіжскага раёна»)

Далее

Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер